اراجیفهای من!


هرچی که تو دلمه

سلام وصدسلام خوبید خوشید منم خداروشکرخوبم شانس من ایندفعه که اومدم برای هرکسی یه

مشکلی پیش اومده بود عجب پاقدمی دارم مننععععععع این اتفاقاقبل ازاومدن من اتفاق افتاده پس به پاقدم

من ربط نداره اخی خیالم راحت شدیکی ازاین اتفاقای بد مریض شدن مامان بزرگم بود که من خبرنداشتم فقط

بهم گفتن فشارش رفته بالا اماوقتی ازپیش حدیث جون رفتم  فهمیدم که اوضاع وخیم تر از این حرفاس سکته کرده

سه تا از رگای قلبش گرفته بود 4-5 روزی هم میشد که قلبشو عمل کرده بود مامانم اینا توی این چندروز اومده بودن پیشش اماهیچی بهم لو ندادن خیلی ناراحت شدم غصه از دست دادن دوتابچش بعداز9سال عین یه زخم

تازس داغونشش کرده توی این چندروز خیلی غصه خوردم اتفای دیگه هم افتاده بود ولی خداروشکر کم کم

اوضاع بهترشده همش که نباید نیمه خالی لیوان رو نگاه کنم نه؟زندگی همینه دیگه باید سوخت وساخت نباید بهش

تف انداختنمیدونم گران شدن دلاروسکه چه ربطی داره به گرون شدن محبت هان؟امادرمیون این

ادمای .........ادمای خوب هم پیدامیشن خدایا شکرت نذار ازت دور بشیم دوست دارم خیلی خیلی



نظرات شما عزیزان:

حدیث
ساعت20:53---9 آبان 1391
ای وای من!!!! واقعا" متاسفم.امیدوارم مامان بزرگت زودتر خوب بشن
راستی سلام خوبی؟
خوبه که میتونی نیمه پر لیوانو ببینی.خیلیا زود ناامید میشن و به هم میریزن
راستی این داداش محمد که کامنت گذاشته از ایناست که هویجوری یه چیزی میگه اصلا" خوشم نمیاد از این کامنتا


mohammad
ساعت12:47---7 آبان 1391
سلام،میگم وب خیلی زیبایی داری،خیلی عالیه،لینک شدی رفیق،خواستی به ما سر بزن!
www.mohammadmusic1.Lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, 10:4 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂